×

Επικοινωνία

×

Συχνές Ερωτήσεις



Ε: Από που μπορώ να κάνω "Είσοδο" στην υπηρεσία;

Α: Πατώντας το κουμπί σε σχήμα γραναζιού στο πάνω αριστερό μέρος της αρχικής σελίδας ή εναλλακτικά πατώντας εδώ.

Ε: Που μπορώ να βρω τον κωδικό μου;
Α: Ο κωδικός σας βρίσκεται πάνω στο τιμολόγιο που παραλάβετε.

Ε: Η σελίδα φαίνεται πως δεν φορτώνει σωστά. Τι πρέπει να κάνω; 
Α: Προσπαθούμε ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες σε όσο τον δυνατόν μεγαλύτερο εύρος συσκευών και φυλλομετρητών. Παρόλα αυτά σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείστε τον φυλλομετρητή Google Chorme ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.  

Ε: "Δεν είναι δυνατή η είσοδός σας σε αυτή την υπηρεσία". Γιατί εμφανίζεται αυτό το μήνυμα στην οθόνη μου;
Α: Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται επειδή στον λογαριασμό σας δεν είναι ενεργοποιημένη αυτή υπηρεσία. Εάν έχετε αγοράσει αυτή την υπηρεσία και παρόλα αυτά εμφανίζεται αυτό το μήνυμα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.