×

Επικοινωνία

×

Συχνές Ερωτήσεις

Ε: Από που μπορώ να κάνω είσοδο στην σελίδα;
Α: Πατώντας το κουμπί "Είσοδος" στην δεξιά μεριά του κεντρικού μενού.

Ε: Από που μπορώ να κάνω εγγραφή στην ιστοσελίδα;
Α: Πατώντας το κουμπί "Είσοδος", στην δεξιά μεριά του κεντρικού μενού, επιλέξτε "Δημιουργία Νέου Λογαριασμού" και ακολουθήστε τα βήματα.

Ε: Που μπορώ να βρω το όνομα χρήστη;
Α: Το όνομα χρήστη βρίσκεται κολλημένο σε αυτοκόλλητο πάνω στο τιμολόγιο / απόδειξη που σας στείλαμε (φυσικά ή ηλεκτρονικά).

Ε: Η σελίδα φαίνεται πως δεν φορτώνει σωστά. Τι πρέπει να κάνω;
Α: Προσπαθούμε ώστε να μπορέσουμε να προσφέρουμε τις υπηρεσίες σε όσο τον δυνατόν μεγαλύτερο εύρος συσκευών και φυλλομετρητών. Παρόλα αυτά σας προτρέπουμε να χρησιμοποιείστε τον φυλλομετρητή Google Chorme ή Mozilla Firefox ώστε να έχετε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Ε: "Δεν είναι δυνατή η είσοδός σας σε αυτή την υπηρεσία". Γιατί εμφανίζεται αυτό το μήνυμα στην οθόνη μου;
Α: Αυτό το μήνυμα εμφανίζεται επειδή στον λογαριασμό σας δεν είναι ενεργοποιημένη αυτή υπηρεσία. Εάν έχετε αγοράσει αυτή την υπηρεσία και παρόλα αυτά εμφανίζεται αυτό το μήνυμα, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Η ενεργοποίηση μίας υπηρεσίας διαρκεί μέχρι μία εργάσιμη ημέρα.

Ε: Τα βιβλία της "Λογιστικής Βιβλιοθήκης" δεν εμφανίζονται σωστά. δεν βλέπω το ευρετήριο.
Α: Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι δεν ενεργοποιημένος ο Flash Player στον φυλλομετρητή σας. Ενεργοποιήστε τον ή κάντε αναβάθμιση σην νεότερη έκδοση. Ελέγξτε την έκδοση εδώ.

Ε: Τα βίντεο μαγνητοσκόπησης των σεμιναρίων δεν παίζουν ή κολλούν.
Α: Τα βίντεο μαγνητοσκόπησης των σεμιναρίων είναι αποθηκευμένα σε server του YouTube, οπότε αυτό σημαίνει ότι είτε το YouTube αυτή τη στιγμή έχει κάποιο downtime ή έχετε κάποιο πρόβλημα με με την σύνδεσή σας στο Internet.